Sejarah Islam Dimanipulasi


Sejarah Islam DIMANIPULASI?? Macam mane tuh?? ok..pada Korang semua yang nak cari pasal ilmu agama dekat internet ni pasti kan korang kena jugak ade ilmu sedikit sebanyak supaya tak mudah ditipu dalam dari ilmu maya ni.. Contohnya kalau korang nak cari satu hadis @ ayat Al-Quran. Lepas korang dah cari tu, pastikan korang cari lagi dari sumber lain. Sebab ade hadis @ ayat Al-Quran @ sejarah2 nabi yang telah di ubah maksud.. Lepas korang dah cari2 tu cuba la untuk bertanya pada ustaz @ ustazah @ orang yg tahu la untuk kesahihan sesuatu fakta tu..

Ade jugak web yang cerita kisah nabi, cuma mereka tukarkan sikit kisah tersebut. Kalau ikutkan logik macam boleh percaya. Tapi bile kita tahu kisah sebenar,lain.....Nak belajar pasal ilmu2 hadis?Nak tahu kisah2 Nabi??Berjumpa lah dengan para alim ulama. Lagi mudah untuk berlajar.. :)

Kalau tak, memang kena tipu la dengan mereka yang nk jatuhkan islam ni. So kena berjaga2 la lepas ni ye untuk belajar dari internet. Saja mengingatkan diri sendiri dan korang2 semua..:)
Comments
0 Comments