Tuesday, December 24, 2013

Amaran Dari Kejadian Ikan Melompat-lompat Di Sabah


Berita Gempak : Mengenai " Banyak  Ikan Meloncat Loncat ke Pantai di Lahad Datu " yg Disiarkan di BULETIN UTAMA jam 8 Tdi , Aku Sendri telah mencari jawapan disebalik kejadian itu . Setelah 1Jam Lebih aku cri dkt Blogger dan di Laman Web Yg Tertentu aku mentafsir , "Subannallah" Aku bkn nak mereka reka cerita atau karut dan bukan berlagak pandai  , aku cri penyelesaian "Para Saintis" mengatakan "Jikalau haiwan di darat berlari lari atau  ikan kembali ke pantai di nyatakan mungkin Ikan Kepanasan di Dasar Laut dan Binatang di Darat Kepupusan Alam Flora dan Fauna".

Di samping itu "Para Ulama" mengatakan Pada Zaman dahulu iaitu pada zaman Nabi berlaku  kejadian seperti itu "Haiwan yg berlari lari dikatakan Allah menyampai kan Utusan yg Dikatakan "Amaran" . Para Ulama mengatakan ALLAH cuba menunjuk kekuasaan nya dgn memberi Amaran kpd kita apabila BUMI  sdg "Tenat" dgn Segala DOSA2 Di DUNIA  apabila Ramai manusia yg menyimpang dri JALAN nya , PARA ULAMA mengatakan kejadian seperti Ini banyak berlaku dia negara lain ? Seperti ACHEH , PHILIPINE , dan NEGARA2 Lain apabila selang beberapa Hari akan Berlaku Sebuah TSUNAMI Yg Besar .

Aku Sebagai UMAT ISLAM ingin Mengajak ramai2 bertaubat , Memohon keampunan , banyak2 luang kan masa dgn solat , banyak2 kan Istifar , membaca Al QURAN , menutup aurat , berhenti mengikut cara gaya Barat , di MALAYSIA belom tercipta nya sebuah teknologi yg boleh mengesan gelombang TSUNAMI seperti di jepun yg berlaku TSUNAM apabila rakyat JepunI Sempat menyelamat kan diri ? Kita pon tidak Jangka adakah betul atau pon tidak , tpi aku Sebagai HAMBA ALLAH CUMA MENYAMPAIKAN SEDIKIT INFO MUNGKIN BOLEH MENYEDARKN SESEORANG UNTUK BERTAUBAT SEBELOM AJAL DAN MAUT KITA SAMPAI .

  #copy/paste