3D Jalan Rosak


Asyik hujan je, jalan pon dah berlopak dah ni. Ke mcam mana? Ada boleh buat 3D punya macam ni? Letak kat jalan, ha slow la kereta yang bawak laju tu. Tapi bahaya jugak bila brek mengejut kan?

Tapi mungkin boleh letak kat kawasan perumahan kot. Kadang2 kereta pon laju jugak kat kawasan perumahan ni, bahaya untuk kanak2 dan haiwan peliharaan kat kawasan perumahan tu. 

Ni memang best. Try buat sekeping, ha amek kau... bukan 3D dah jadinya, dah tak ghaye lopak dah. :3

Comments
0 Comments