Pokok Duit


Huihh.. Lame doh tak berkongsi sini.. Kali ni rase nak share pasal buat duit pulak.. Tapi ni buat duit bukan macam keje.. Ni duduk2 dapat duit la.. Haishh.. Bukan nak ajak buat bisnes goyang kaki la.. Ha.. Tanam pokok duit duit..hee

Cari benih yang sesuai.. Benih yg sesuai ni bukan la cari benih pokok duit2.. Ni adalah apa punca/ sumber @ apa yg boleh dijadikan permulaan untuk duit tu akan berkembang nanti.. Senang kata pelaburan la..

Pelaburan yang boleh buat?? Emas.. Wah..ok ape emas.. Harga makin lama makin naik.. katakan beli tahun 2013 harga RM189.. Jual 5 tahun lepas tu.. Ha.. Harga da jadi RM250 la katakan.. Kan da untung tu.. Ni la kalau guna benih emas.. Beli Emas pastu Tanam.. Haha..Bukan tanam ye.. Simpan la..

Labur dalam saham.. Unit trust?? ASB?? @ ape2 la kan.. Mana2 boleh la.. Tapi....... Ha.. Cari la yang mane perlaburan tu bersih.. Dan yang boleh labur tanpa was2!!hehe

Lepas tu..... Aishhh.. Ni la dulu den blanjo korang sume.. Lain kali la pulak den belanjo lagi..heee~~