Friday, August 3, 2012

Lagi Penipuan PRELAUNCHX?

Assalamualaikum ..
Kali ni saya bukan nak tunjuk penipuan PRELAUNCHX.. Just nk share je untuk peringatan kita bersame..Sebab mcam ramai yang nak tau tentang PRELAUNCHX ni lagi..Jom tgk dlu..

credit to : empowernetwork

Korang yang dah join PRELAUNCHX ni tau x forex ape?? Klu x korang fahamkan la dlu ape tu forex.. sebab yg join PRELAUNCHX ni ramai jugak yang x tau apa tu forex.. Gamba kat atas ni adalah dialog someone yang chat ngan broker forex.. dua-dua broker forex ni bagitau yang dorang xde kaitan dengan PRELAUNCHX.. Tapi x slap saya PRELAUNCHX ni sepatutnya ade kaitan ngan forex..



Ok..Atas ni plak yg sya chat ngan orang yang trade forex sendiri.. Dia ni pakar trade forex and sya jugak pernah belajar sikit dengan dia..Ni saya mintak pandangan dia mengenai PRELAUNCHX ni..Boleh tengok kat atas dialog saya ngan dia..Satu lgi tgk jugak link yang dia bg tu untuk dapat duit percuma tu..:)..Terima kasih pada Mohd Nasyit sudi bg pandangan..Kalau berminat nk belajar @ nak tau forex boleh deal dengan dia la..
Credit to : Mohd Nasyit

Saya just share untuk peringatan je.. Kalau korang nak join gak PRELAUNCHX ni x de halangan pon dari saya.. Korang join pon FREE je and x de kuarkan modal pon..Kalau PRELAUNCHX ni x betul korang cume ajak orang saje je la join and x de hasil.. Kalau PRELAUNCHX ni betul, korang akan dapat la hasilnye 27hb ni kan..? Dah dekat dah tu.. Mesti ramai yang dah x sabar nak terima duit tu kan..Tu je la wat mase ni..
Salam Ramadhan~

P/S : Kalau ada yang dapat nanti email kan kat saya.. Just nak share je nnt..TQ..:)